WAIVER

TERMS & CONDITIONS

Important

IN ORDER TO PLAY OUR HEART-POUNDING, FREE-ROAM, VR GAMES HERE AT ZERO LATENCY ABU DHABI, ALL PLAYERS MUST AGREE TO OUR TERMS AND CONDITIONS. IN ADDITION, ALL OF OUR GUESTS MUST SIGN A WAIVER PRIOR TO STARTING A SESSION.

After booking your appointment, we encourage you to use our online form (see below) to give consent and sign the waiver. While you can do that in-person, taking care of this online makes the wait for a mind-blowing VR experience a step shorter.

Please note that every player on your team must agree to our terms and conditions and sign a waiver. If you’re in charge of bookings, please encourage everyone in your party to use the form below prior to your appointment. When you check in for your booking, we will confirm that everyone in your group has completed this important step.

Refund &

Return Policy

Zero Latency Abu Dhabi cannot issue refunds in case of session cancellations. We only process refunds if a player suffers a medical condition that impeded their ability to play. In other valid cancellation cases, we will credit your session fee to your account. Cancellations are assessed and granted on a case-by-case basis.

If you’re unsatisfied with your purchase, please contact us. We will do our best to make it right.

Cancellation

Policy

If you would like to cancel your free-roam VR session, please note that your cancellation request can be placed up to two weeks prior to your scheduled session.

Cancellations can only occur at the discretion of Zero Latency Abu Dhabi. If cancellation is granted, the price of your tickets will be credited to your Zero Latency account.

Please note: Same-day cancellations will not be granted; the price of your session will be forfeited if you are unable to attend. If any issues arise at any point leading up to your session date, please contact us for assistance.

Late Arrival

Policy

Don't miss your chance of having an awesome time; be on time. We encourage you to arrive 15 minutes prior to your session, so your teams can have enough time to check in, suit up, and learn the rules.

Our free-roam VR sessions are scheduled back-to-back. So if you or one of your team members arrives after the suit-up process, they will not be able to join the session.

Zero Latency Abu Dhabi will not process refunds or credit in punctuality-related cases.

Safety

Policy

We take our safety policies very seriously to ensure you have the best free-roam VR experience on the planet. Zero Latency will not tolerate pushing, shoving, or rough play of any kind. Please visit our safety page for more details about our safety policies.

Children

Left Unattended

Zero Latency Abu Dhabi encourages players with children to bring along someone to watch them when they are in session. Our staff members cannot hold the responsibility of your children's safety and care. Players with unattended children on the premesis will unfortunately be unable to join the VR session. Also note that no refunds or space credit will be granted in this case.

Lost, Stolen, &

Damaged Property Policy

Zero Latency Abu Dhabi is not responsible for any personal belongings that enter our free-roam VR facility. This includes anything left inside our lockers. All players assume all risks of theft, damage, loss, and/or other issues that may happen to their belongings. To prevent any security-related problems, we encourage players to leave their items in their car, at home, or with a friend.

التنازل

الشروط والأحكام

مهم

من أجل لعب ألعابنا المجانية المجانية هنا في Zero Latency أبوظبي ، يجب على جميع اللاعبين الموافقة على شروطنا وأحكامنا. بالإضافة إلى ذلك، يجب على جميع ضيوفنا التوقيع على تنازل قبل بدء الجلسة.

بعد حجز موعدك، يُنصح باستخدام نموذجنا عبر الإنترنت (الذي يظهر أدناه) لمنح الموافقة والتوقيع على التنازل. في حين أن هذا يمكن القيام به شخصيا، ورعاية هذا على الانترنت يبقى مجرد خطوة أقل للقلق.

يرجى ملاحظة أنه يجب على كل لاعب في فريقك الموافقة على الشروط والأحكام والتوقيع على التنازل. إذا كنت مسؤولاً عن الححز، يُرجى تشجيع جميع الأشخاص في حزبك على استخدام النموذج أدناه قبل موعدكم. عند تسجيل الوصول لحجزك، سنتأكد من أن كل شخص في مجموعتك قد أكمل هذه الخطوة الهامة.

سياسة الإرجاع

والإسترداد

إذا ألغيت جلسة العمل، لن تتمكن شركة Zero Latency من  رد الأموال. نحن نقوم بذلك فقط إذا كان اللاعب لديه حالة طبية تجعلهه غير قادر على اللعب. ومع ذلك، يمكننا تطبيق رصيد على حسابك. إذا كنت غير راض عن الشراء، يرجى الاتصال بنا. و سوف نبذل قصارى جهدنا لتصحيح الأمر.

سياسة

الإلغاء

إذا كنت ترغب في إلغاء تجربة الواقع الافتراضي VR، لديك ما يصل إلى أسبوعين قبل جلستك لمعالجة الطلب. لا يجوز إلغاء الحجوزات إلا وفقًا لتقدير شركتنا. إذا تم منح الإلغاء، سيتم إضافة سعر تذاكرك إلى حساب "Zero Latency".

سياسة

الوصول المتأخر

لا تفوت فرصتك في قضاء وقت ممتع ، فمن الضروري أن تصل في الوقت المحدد. يتم تشجيع اللاعبين على الوصول 15 دقيقة قبل الدورة. وهذا يسمح لفريقك بتسجيل الوصول، وتعلم القواعد، والانسجام.

يتم جدولة جلسات التجوال الحرّ VR الخاصة بنا بالتعاقب. لذلك إذا وصلت أنت أو أحد أعضاء فريقك بعد عملية التسجيل ، فلن يتمكنوا من الانضمام إلى الجلسة.

نعتذرعن معالجة المبالغ المستردة أو الائتمانية في الحالات المتعلقة بالالتزام بالمواعيد.

سياسة

السلامة

من أجل خلق أفضل تجربة للتجوال الحرّ VR، لدينا سياسات معينة للحفاظ على سلامة الجميع. صفر الكمون لن تتسامح مع الدفع، أو اللعب العنيف من أي نوع. يرجى زيارة صفحة السلامة لدينا للحصول على مزيد من التفاصيل حول سياسات السلامة.

الأطفال

بدون رقابة

تشجع شركة Zero Latency أبوظبي اللاعبين على عدم ترك أطفالهم دون مراقبة في منشأتنا. يعتذر موظفونا عن تحمل مسؤولية سلامة ورعاية أطفالك. إذا لم يكن أحد قادراً على مشاهدة أطفالك أثناء اللعب، فلن تتمكن من الانضمام إلى الجلسة، ونأسف ونعتذر عن منح مبلغ معادًا أو رصيدًا.

سياسة الممتلكات التالفة،

الضائعة، أو المسروقة

إن Zero Latency أبو ظبي ليست مسؤولة عن أي من الأغراض التي تدخل لدينا إلى المنشأة. وهذا يشمل أي شيء يترك داخل خزائننا. جميع اللاعبين يتحملون  مخاطر السرقة، الضرر، الخسارة، أو غيرها من القضايا التي قد تحدث لأغراضك. و لمنع أي مشاكل مع الأمن، نحن نشجع اللاعبين على ترك إغراضهم الخاصة بهم في سيارتهم، في المنزل، أو مع صديق.