Limited amount of early bird tickets. Get 15% off your order.
Get tickets

Experience.

Roam.

Connect.

Join the virtual community in an obstacle-free, state-of-the-art VR experience.

Free-Roam VR

Welcome to the virtual nation of Zero Latency, where you have the freedom to explore with up to 8 of your current or future friends, and escape the restraints of the material world for a while.

Home to the largest free-roam, state-of-the-art, wireless, premium VR entertainment space in the world, Zero Latency Abu Dhabi, provides you with a 225-square-meter facility that you can explore, while shooting zombies, running through a parallel space and time, and experiencing the full breadth of an exciting virtual world.

Here, you can enjoy the most engaging virtual experience without being bound by wires, bumping into furniture, or spending a ton of money on equipment you can’t enjoy in your smaller home spaces.

The Zero Latency experience is a Virtual Reality experience like no other.

A VR Experience Like No Other

Throw on a headset, pick up your controller, and get your heart pounding.

The world we have created at Zero Latency Abu Dhabi may sound like a scene straight from a science-fiction novel, but it's just how we like it. One moment you’re here, the next moment you’re in a much cooler universe that is sure to blow your mind.

You won’t need to retrace your steps to find your way back to Zero Latency in Abu Dhabi.

Book your session today!

تواصل.

تجوّل.

إختبر.

انضمّوا الى مجتمع افتراضي بمساحة واسعة، و اختبار تجوال خال من العوائق. تأتي ألعاب الواقع الافتراضي اللاسلكية لدينا بأحدث طراز

تجول خالي من العوائق لعالم الإفتراض

مرحبًا بك في عالم Zero Latency الافتراضي في أبو ظبي، حيث نتيح لك أن تتمتع بحرية الحركة كيفما وأينما تريد، استكشف الحقائق التي تختارها مع ما يصل إلى 8 من أصدقائك الحاليين أو المستقبليين، وتخلص من قيود العالم المادي لفترة من الوقت.

‏ هو أكبر مساحة لاسلكية حديثة للتجوال والواقع الافتراضي في العالم. هنا، يمكن لك الاستمتاع بالتجربة الافتراضية الأكثر جاذبية دون التقيد بالأسلاك أو الاصطدام بالأثاث أو إنفاق الكثير من المال على المعدات التي لا يمكنهم الاستمتاع بها في المساحات المنزلية الأصغر.

Zero Latency Abu Dhabi هي تجربة واقع افتراضي لا مثيل لها

فنحن نحاكي الخيال من أرض الواقع

تجربة عالم إفتراضي لا مثيل لها!

ضع سماعتك على رأسك، التقط وحدة التحكم الخاص بك، تجهز جيدًا وسيبدأ قلبك بإستشعار الإثارة. فطالما أنك دخلت إلى عالم من الحماس والعجب الخاص ب Zero Latency، ستبدأ في التشكيك بواقعك.وفي حين أن ذلك يبدو لك وكأنه رواية من الخيال العلمي، ستكستف أنه هذا هو أسلوب اللعب في عالمنا ليس إلا.

أنت هنا في لحظة وفي اللحظة التالية ستجد نفسك مرسلا إلى عالم آخر! سيذهلك كم أن الأمور تبدو حقيقية لأبعد حد!

إذا كنت ترغب في تجربة كل هذه الإثارة كما لم تعشها من قبل، احجز جلستك اليوم!