Limited amount of early bird tickets. Get 15% off your order.
Get tickets

WHO WE ARE

Step into a world that connects the world

Are you ready to immerse yourself in a new world?

Located in the vibrant, thriving city of Abu Dhabi, we’re here to bring you an experience like no other. Zero Latency Abu Dhabi, managed and operated by Qwerty LLC, brings you a fun and exciting experience you’ll never forget. Zero Latency is the global leader in virtual reality (VR) entertainment.

Free Roam

VR Experience

Young and old, everyone can have the time of their life here at Zero Latency. We are proud to specialise in free-roam VR entertainment that doesn’t confine you to small spaces. Instead, Zero Latency Abu Dhabi has a massive venue that’s home to the largest VR entertainment space in the world!

Players are free to roam through our 225-square-meter facility, all while shooting zombies, running through space and time, and experiencing the excitement of a virtual world!

We have tons of heart-pounding games that’ll blow your mind! Whether you’re looking to blast away zombies or team up with your friends, colleagues, or total strangers to save the world, Zero Latency has a variety of exhilarating games that feel like the real thing, as soon as you wear your headset!

من نحن؟

انغمس في عالم يجمع العالم

هل أنت مستعد للانغماس في عالم جديد؟

Zero Latency هو الرائد العالمي في الواقع الافتراضي (VR) الترفيهي.

جئنا إليك في مدينة أبوظبي النابضة بالحياة والمزدهرة، عاصمة دولة الإمارات العربية المتحدة، لنجلب لك تجربة لا مثيل لها بكل ما تحمله الكلمة من معنى وذلك بإدارة وتحت إشراف Qwerty LLC.

تجوال خالي من العوائق

تجربة الواقع الإفتراضي


نحن فخورون بالتخصص في الترفيه المجاني VR والتجوال الذي لا يحصرك في المساحات الصغيرة حيث أننا نمتلك في أبوظبي مكانًا ضخمًا يضم أكبر مساحة ترفيهية VR في العالم!

لذلك فإن اللاعبون سيكونون دائمّا أحرار في التجول عبر منشأتنا التي تبلغ مساحتها 225 مترًا مربعًا،  كل ذلك أثناء إطلاق النار على الزومبي ، والركض عبر المكان والزمان ، وتجربة الإثارة في عالم افتراضي!

لدينا الكثير من الألعاب التي تثير القلب والحواس وتفجر حماسك ! سواء كنت تبحث عن تفجير الزومبي أو فريق مع أصدقائك لإنقاذ العالم، فإن Zero Latency لديه كل الألعاب المبهجة التي  تشعرك وكأن كل ما ستختبره هو الحقيقي!